Monday 17 December 2012

Magic Body Slim Soap

MAGIC BODYSLIM SOAP RM36 sahaja

Nak order?sms/call 012-9508011


MAGIC SOAP


Sabun ni boleh digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan montot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang, pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit. Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, gebu, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak, kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini....


Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .
Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

TESTIMONI magic bodyslim soap (SS)- rm36/bar
27.10.2012
" hai sis.. bestnye sabun ni, niat beli mase tu nak slimkn lemak. :). sy pki mcm sabun biasa, sental sume2 satu badan. xsangka dlm 1weeks jew ketiak sy dh putih. husband sy pn tegur.. klu x dia suke perli2 ketiak sy kt anak2.. hihihi lg stu wlpun masih bertingkat2 lemak di perut ni, tp terasa kulit tu firm jew.. xde rase menggeleber sgt.. kulit plak jadi halus n lembut.. kulit husband sy pn halus sb dia pn pakai rupenye2..hihihi betul2 MAGIC SOAP. pd yg belum cube tu, MUST TRY tau.. memang x rugi.. tqvm JSD"
>>>>adalah diingatkan kat sini, kesan bergantung kepada individu... 

testimoni 9/11/2012;

kutil boleh kering dan hilang dgn Body Slim Soap. dan piyed terus kuar setelah sekian lama tak piyed... 

CUST : area lubang bontot saya dlu ada cam kutil tau ..tapi x sakit (cam lebihan kulit yang menggerutu) .. saya memang risau nak pergi klinik malu nak cakap .. saya diamkan je la sbb xsakit tapi kan saya xnafikan mesti la xselesa kan .. huhuh ..
ok saya dah guna 2 biji sabun MAGIC tu
setiap kali mandi saya akan sental sabun tu kat seluruh badan saya ..
saya lebih fokus pada celah peha ..
tapi tadi pagi saya baru perasan kutil tu dah xde
saya pelik siap raba2 .. aikkk..dah rata .. mane g kutil tu cicir ke ape .. hahahhahah.. tapi mmg best sabun tu kak ja ... kulit pun lembut je ..seyes kakja..saya xtipu
ni yang say excited nk share ngn kakja AJA SUDIN : betul ker ? tak sangka sabon tu blh hilangkan kutil CUST : say pun mmg xsangka kak ja..sbb saya lebih fokus pada celah peha .. memang setiap kali mandi saya sti sental 1 badan .. dah berbuih tu sy urut2 buih sabun tu dlu baru bilas pastu baru sy pakai mandian cam biasa ..mmg magic kakja sabun tu ... ♥
ni sy nk order lg ni ..owh yeke....lau dh de kakja bgtau sy ye 









1 comment: