Wednesday 19 December 2012

Testimoni Pelanggan yang mempunyai masalah dalaman wanita..


Diambil dari wall pengedar JSD...

SIHATKAN RAHIM ANDA DENGAN JPD..(bergenang je air mata baca kisah kaum sejenis kite ni..huhu)

TESTMNI JPD,FW & MV

Awal bulan 10 lpas cstmer ni pkai JPD,FW & MV sperti yg di syorkn oleh 
sy tp sy xde wt tstmni..slpas kluarkn jamu hnye darah2 hitam & lendir2 yg kluar
...

12/11/2012
Xsngke bru arini dpt taw cite sbnar ye!!niat die g hospital arini wt X-ray paru2 sbb asma tp dpt brite yg m'gembira kn syukur alhmdllah...di sni sy kngsi kisah gmbira bliau..copy n paste dr whataPp :

pg td aku kne wat x-ray paru2 coz astma,doc tye psal priod..aku ckp dh dkt 2bln mis..doc trus scan,klu wt UPT antr makmal lmbt kptsn..bdebar jgak jntg aku nie....dup dup dup.scan doc kte rhim pn kosg,pn xmgndung but rahim pn cntik elok jer...tletak or brsih,hehehe cuke nye aku...aku lmbt period coz ari2 aku de ambk ubt utk jntg..ubt2 ggu period aku...Btape aku rase seronok sgt td..doc ckap cm2..dh dkt 5,6 kli ggur..kne cuci.last pregnant ari2 aku ggur doc kte rahim aku dh rosak truk,perlu dbuang pmpuan mane lah sgup klu hrta pling pnting dlm hdupnya dbuang.aku bkeras xnk buang.aku jge je pntg...ambk perngcang jgn pregnant.aku nk bg rahim aku shat.slah 1 nye JSD..hari ni doc sndri sah kn rahim aku cntik tletak jer.bersih jer.. alhamdulillah..-tq prenn,last pregnant ari2 aku dh msuk 5bln bby girl tp rhm aku mmg xkuat sbb aku skit cncer ngn jntg...doc nk buang baby hncur n rhm aku pn truk sgt dh..aku bkeras xnk sain,ngis2 aku mrh2 doc aku ckp xpe risiko sy tgung sendri..aku pntang la dgn mak aku...ambk cucuk xnk mgdung.aku nk bg rhm aku pulih..smpi aku mkn jamu ko JPD..nk x-ray xbleh klu mgdung.jd sbb doc nk cpt die trus scan.kt c2 titik khdupan dn harapan aku mgunung tgi lpas ni..insya allah lpas 2thun aku nk plan ad bby lg..menitik air mate aku..hasben xckap pape tp die cium dahi aku.tanda syukur.allah tmukan kite & d takdirkan kte bkawan & akhrnya ko yg p'knalkn jamu nie..wlpun mulanya tkot & aku xbleh ambk sbrg herba pnas.tkt mudarat pykit yg len.tp aku cbe bncg ngn dr pkar yg rwat aku skrg..die izinkn aku ambk jamu 2 dgn syarat aku jge pntg mkn & xle aktiv,tkt jntg n antbody bdn aku xle tme.smua aku ikt & nie la hsil kekuasaan yg maha esa...slme nie aku fkir mgkin ke aku xkn jd perempuan yg smpurna lg tp skrg aku happpyyy

Ni la kisah bliau yg jge kawan sy skrg...airmte sy b'genang m'bce msej bliau,ternyata JPD mmg bleh mrawat rahim,rahim yg hampir2 d buang sblm ni tbe2 rahim bliau jd sihat & bersih...kte cume iktiar dgn JSD tapi allah yg tentukan kesihatan seseorg itu.. Alhamdulillah syukur...

Nak order?sms/call 012-9508011

No comments:

Post a Comment