Tuesday 16 April 2013

Gel intim

Ramai yang belum tahu apa kegunaan gel intim ni kan??
Hmm sy pengguna setia gel intim ni...betul...sbb saya adalah salah seorg pengguna tegar jamu susuk dara...saya tak seperti org lain..yg hanya jual..tapi langsung x guna barang jualannya...pertama sekali sebelum saya jual gel intim ni, saya akan tanya dulu org yg dah pernah pakai..sbb saya takut nanti kalo pelanggan bagi feedback, saya takut saya tersalah respon...lepas pelanggan pakai, memang byk respon yg saya dapat..ada yg malu2 nak cerita...yelah namanya cerita dalam selimut, memang laa malu kan..cuma mereka hanya kata hubungan kami se makin bertambah baik...keinginan saya untuk merasai sendri pengalaman menggunakan gel intim ini semakin menjadi2...namun disebabkan saya mengalami masalah kesesakan wang huhu memang budget saya selalu abis...lgpun masa tu sy tgh try coklat love habibi, feminine wash, masker, soap, lotion dan sebagainya huhu jd, mmg saya x cukup budget nk guna gel intim..tambahan pula, memang agak mahal dan gel ni kecik je tau....saya kumpul2 duit hasil jualan jsd saya dan saya hadiahkan diri sendiri dgn gel intim ni...pertama kali sapu, saya rasa sedikit pedih...ohw inilah pedih yg diaorg ckp tu..lelama rasa lembab...hmm selesa...aik, kenapa basah ni?ohw ini yg mereka ckp...ingatkan period...haha yeaa saya mersai sndiri pengalaman itu...dan saya juga gunakan gel ini sebagai pelincir atau pelembab sbb suami yg suka..haha dan memang suami sy sgt sukakannya....

Ok kita lihat yea kegunaan dan kebaikan gel intim ni...

Kebaikan:
1.Mengetatkan bahagian intim
2.Memberi kepuasan maksimum
3.Mencegah bau di bahagian sulit
4.Mencegah pengeringan
5.Membunuh bakteria & fungus
6.Mengatasi masalah keputihan

CARA GUNA:
Sapukan ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif.

KESAN:
1. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke 'clitoris' dimana ada satu titik ghairah dipanggil "G-SPOT".
2. Gel ini akan mematikan fungus2 dan
bakteria di dlm vagina lalu
mencegah terjadinya keputihan.
3. Apabila bersih dinding vagina akan
menggebu dan subur serta
lembap kembali.

SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKANNYA:
1. Sesiapa saja tanpa mengira usia.
2. Wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada
sensitivity especially selepas bersalin.
3. Faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan
kelembapan semulajadi.
4. Mereka yg menghampiri peringkat menopos/ yg telah pun
menopos. Insyaallah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg
semakin lupus.

Kebahagiaan rumahtangga bermula dari kamar tidurnya.

No comments:

Post a Comment