Sunday 16 December 2012

Testimoni Gel Intim

Produk : intim gel rm 56 
Sms/call 012-9508011 untuk order




saya xde maslah kputihan yg teruk..tp ade jugak ckit..saya guna hari2.n skrg da makin kering tau..mmg ketara sgt..lepas tu miss V tu jd lg selesa la..n bile nak bcinte ngn cik abg tu die tnyela,ade makan jamu ke..hahaha...sbb die tau sy lum mkn jamu pape lg pasl bf baby..tp xde la bocor rahsia kat die psl produk ni lg..;) cume rase die smkin mesra n nak manje2 je ngn saya...hikhikhik...so sy rse berbaloi-baloi lah sgt gune produk ni..wlaupun kt bayar lebih..utk keharmonian rmh tgge jgk kan…siapa tak sayang suami kan..hehehe..jom pm saya.. mantop manis penuh rahsia syhhhh…rahsia anda menjd rahsia saya..hehehe


testi INTIM GEL (IG)- rm56/tube/15ml

"sy tlh mencuba gunakan INTIM GEL..baru 2 hari guna....smlm ms sapu xsampai 30 mnt rasa cm ade bende kuar panas..sy gatkan piyed bab lom piyed ag..apalagi bergegas la p amk pad..masuk2 toilet sy rasa pelik...erk..HINGUS??? berderau darah sy..sy rasa ..hampa sgt..selama ni sy gatkan sy xde keputihan bab yg kuar cm biase aje..rupanye..yg pekat tertinggal at dlm bila sy korek bnyk ag yg kuar..betul kata pengedar JSD lau xcuba kita xtau tahap kebersihan miss v kita tu kita ingatkan dh perfect rupenye..dan skrg sy guna INTIM GEL & MASKER VAGINA.

1 comment: