Saturday 11 April 2015

Jamu susuk dara harga murah???

Assalamualaikum.....

selamat hari sabtu....sabtu pon kerja laa sekarang ni... ingtkan sabtu bole duduk kat umah ngan family...tapi kena kerja laa pulak...

ok, ramai yg wassap dan pm saya mintak harga murah bg produk jamu susuk dara...sebenarnya kalau diikutkan saya bole je bagi harga murah untuk anda...jika anda adalah agen saya...jika anda selalu berbelanja dengan saya dan jd dropshipper saya... jika anda dapat join dan menang contest saya... jika anda beli byk2 dan saya akan bg diskaun lbh ckit tuk anda...

tapi saya tak bole bg harga murah jika anda beli masker vagina yg harga rm25 tu dengan harga rm20 sebab itu adalah harga agen yg belom masuk postage lg...huhu tak kesian ke kat agen2 saya dan agen2 lain kat luar sana?? saya tak mau menzalimi mereka... jadi kalau anda nak harga murah men join jd dropshipper saya...saya akan bg komisen 20% tuk anda....tp anda kena sentiasa iklan mengenai kebaikan jamu susuk dara agar ramai lagi wanita diluar sana tau kebaikan jamu susuk dara ni...mahal ke??sebenarnya dah x timbul istilah mahal jika anda sedang menderita sakit dalaman wanita mcm cyst, period tak teratur, asyik bleeding je... weii sayang duit ke sayang nyawa??terserah pada anda...

jadi, kalo nak harga murah bole wassap saya segera 0129508011....jd dropshipper saya yea..

No comments:

Post a Comment