Monday 1 April 2013

Jamu Pengantin Dara yang Hot item!!!



Assalamualaikum...
Kat atas tu adalah hot item kami.!!! Maaf laa yea buat masa sekarang item tu tengah out of stock...sejak awal tahun lagi sampai sekarang..semua orang duk mencari produk jsd yang satu ni...sebab ape carik?hehe sebab inilah produk yang paling superb power...saya cakap superb power bukan sbb saya nak melariskan jamu pengantin ni..buat ape nk bising2 promote segala bagai sebab memang produk ni hebat gtu...hehe tapi saya bg tahu superb power sbb saya mmg pengguna setia produk yang satu ni...memang wajib 3 bulan sekali saya akan guna produk yang satu ni...hehe nak bersihkan bahagian dalaman yang tak nampak tu bukannya senang nak bersihkan...bukannya bley sembur ngan air paip huhu kalo boley memang dah lama kita buat kan?haha ok tak nak melalut lalut sbb ni first time kiter taip post dlm entry kali ni..hak lain tu kiter copy and paste jer tau awak haha... Ok ceritanya memang JAMU PENGANTIN DARA KESAYANGAN KITA INI TENGAH TEMPORARY OUT OF STOCK YEA DARLING....

NANTI KALO DAH ADE STOK KITER BAGITAHU YEA..
Ok laling...mood tengah gembira ni....goodnite semua...
So pada semua customer kiter, harap bersabar....x yah sms atau call segala bagai nak tau stock jamu pengantin dara dulu laa yea..buang kredit korang jerk.. Hehe simpan duit tuk beli jamu pengantin dara pahni yea laling....

Ok assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment