Monday 1 April 2013

Orang Selalu Tanya...

Hmm saya pon tak tau nak jawab mcm mn dah...tapi org selalu je tanya...biasalah bagi saya orang yang bertanya tu maksudnya dia berminat..saya suka orang yang suka bertanya...sbb melalui pertanyaan demi pertanyaan akan membuatkan saya akan lebih mendalami ilmu jamu susuk dara ni..aduh..macam ilmu lain jerk...ok baca entry kat bawah yea...Walaupun tak semua soklan tu berkisar tentang saya..namun jawapan saya ade juga terselit kat sana yea...


Org tnya, nape sy pilih utk guna jamu?
Jwpn sy.. Sy lbh yakin guna jamu dr ubt2an kimia... Utk ubati n memulihkn diri sy slepas melahirkn ank..

Kenapa msti JSD?
Jawapan sy.. Sbb JSD mgunakn 100% herba..tnpa tmbahan tepung @ steroid yg bleh mberi kesan jgka pnjang..dah banyak testimoni..semua yg positif...

Yakin sgt ke ngan produk JSD?
Jwpn sy.. Msti la sy yakin... Skrg.. Spnjg kehamilan xpernah lg sy alami ktidak selesaan kputihan atau kegatalan. Malah, pregnnt sblm ni sy alami msalah hitam dileher, celah peha.. Tp kali ni.. Xda..lepas kehamilan pun saya bertenaga...badan sihat...kulit cantik

Tak takut ke insert2 jamu tu?
Jwpn sy, utk sihatkn rahim sy, ape sy nk tkut? Buktinya, kandungan kali ni kurang alahan. Mgkin krn rahim da ckup kuat, bersih n sihat sblm pregnant.. Rahim tu nk pkai seumur hidup. Kna la cuci bersih agar xda sisa darah haid, nifas, darah bayu, air mani suami n mazi tertinggal n tlekat kt dinding rahim n pintu rahim. Kn kt dlm tu b'lipat2..
(untuk pengetahuan orang yg preggy x leh insert2 yea..makan pon x bley kalo sebelum preggy leh laa yea...)

Tak pahit ke jamu?
Jwpn sy, nak pahit kn ape? Dlm bntuk kapsul. Telan je la..bukan kene bancuh dgn air...xyah tutup idung nak telan..zaman dah moden..semua di permudahkan..telan n minum air..easy rite

So, ada sape2 lg nk tnyakn soalan ttg jamu ni.. N nk ubati masalah anda... Mari pm sy..insya allah sy tlg jwb

No comments:

Post a Comment